دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آخرین خبرها از آتش سوزی پتروشیمی آبادان |  ‌یک کشته و پایان عملیات اطفا
حریق واحد 600 مجتمع پتروشیمی آبادان تاکنون 6 مصدوم به جا گذاشته و یک نفر در این حادثه آتش سوزی جان باخت.

‌به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایسنا، بامداد امروز ‌واحد 600 مجتمع پتروشیمی آبادان دچار حریق شد. این مساله باعث ایجاد دود غلیظی در منطقه شدو اکیپ اطفا حریق شهرداری آبادان و تیم‌های پزشکی وارد منطقه شدند.


‌6 مصدوم در آتش سوزی پتروشیمی آبادان / حال یک مصدوم وخیم است

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدومیت 6 نفر در حادثه آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان خبر داد.

کیامرث حاجی زاده، با اشاره به آتش سوزی بامداد امروز (7 تیرماه) در واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: این حادثه 6 مصدوم داشته که چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند.

وی افزود: بنا بر اعلام مرکز اورژانس حال یکی از مصدومین منتقل شده به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز به دلیل شدت جراحت و سوختگی وخیم است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به انتشار خبری در خصوص مفقود شدن یک نفر در حادثه آتش سوزی پتروشیمی آبادان ادامه داد: فردی که در ابتدای وقوع این حادثه مفقود اعلام شده بود، خوشبختانه پیدا شده و حال وی مساعد است.

حاجی زاده عنوان کرد: تیم‌های اطفای حریق همچنان در منطقه حضور دارند و در صورتی که آتش مجددا شعله ور نشود، تا ساعاتی دیگر آتش در واحد 600 پتروشیمی آبادان به صورت کامل خاموش خواهد شد.


‌عملیات اطفا در حال انجام است

فرماندار آبادان نیز گفت: آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان در حال اطفا است.

عزیز الله شهبازی با اشاره به آتش سوزی واحد 600 پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با مدیریت صحنه‌ای که بلافاصله پس از آتش سوزی رخ داد، خوشبختانه آتش سوزی در حال مهار است.

وی افزود: اکیپ‌های اطفای حریق در منطقه در حال مهار آتش در واحد 600 پتروشیمی آبادان هستند. هماهنگی‌هایی نیز صورت گرفته تا در صورت نیاز از شهرستان های اطراف نیز نیروهای اطفای حریق کمکی وارد منطقه شوند.

شهبازی در خصوص مصدومین حادثه تا زمان مصاحبه با ایسنا عنوان کرد: تاکنون 3 مصدوم به صورت سرپایی درمان و برای معاینه کامل به بیمارستان منتقل شده‌اند اما ممکن است تعداد مصدومین بیشتر باشد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های اطفای حریق در منطقه در حال تلاش هستند تا آتش سوزی در واحد 600 پتروشیمی آبادان هرچه سریعتر مهار شود.


آپدیت خبر

آخرین اخبار از مصدومان آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان/ آتش سوزی به طور کامل مهار شد

روابط عمومی پتروشیمی آبادان از فوت یکی از مصدومان #آتش_سوزی این پتروشیمی که شب گذشته رخ داد خبر داد.

پورکاید در گفت و گو با بیان اینکه آتش سوزی شب گذشته به طور کامل مهار شده است، افزود:یکی از همکاران که دچار آتش سوزی شده بود فوت کرد،یکی دیگر نیز مصدوم است اما بقیه حادثه دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی در مورد علت و هزینه حادثه نیز توضیح داد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و خسارت وارد شده بعد از بررسی اعلام می‌شود.

ساعت ٢٤ شب گذشته پیش واحد 600 پتروشیمی آبادان دچار آتش سوزی شد.بلافاصله بعد از حادثه اکیپ های اطفای حریق در منطقه اقدام به کردند./ ایسنا

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟